ع

  • عارفی.محبوبه طراحی الگوی برنامه درسی بهسازی معلمان دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1401]
  • عباباف.زهره واکاوی ابعاد فرهنگ سازمانی دانشگاه فرهنگیان از منظر توسعه شایستگی های معلمی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1401]
  • عباس پور.عباس ارائه الگوی برنامه توسعه فردی(PDP)مدیران مدارس دوره ابتدایی [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1401]
  • عباسی سروک.لطف اله طراحی و اعتباربخشی الگوی بالندگی اعضای هیئت‌علمی [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1401]
  • عبدالعلی.اسماعیل طراحی و تبیین مدل شایستگی مدیران با هدف ایجاد مزیت رقابتی در سازمان [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1401]
  • عبداللهی.حسین ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی ( مورد مطالعه: یکی از سازمان های دولتی کشور) [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1401]
  • عبدالمنافی.سعید طراحی و تبیین مدل شایستگی مدیران با هدف ایجاد مزیت رقابتی در سازمان [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1401]
  • عبدالهی.محسن طراحی الگوی برنامه درسی بهسازی معلمان دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1401]
  • عجم.علی اکبر سنتزپژوهی شاخص ها و مؤلفه های فرهنگ یادگیری مبتنی بر سازنده گرایی اجتماعی [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1401]
  • عزتی نیا. ارژنگ ارائه مدل آموزش کارآفرینانه در صنعت خودروی کشور ( مورد کاوی شرکت ایران خودرو دیزل ) [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1401]
  • عزیزی.محمد ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی ( مورد مطالعه: یکی از سازمان های دولتی کشور) [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1401]
  • عصاره.علیرضا ویژگی عناصر برنامه منتورینگ همتا برای اساتید دانشگاه: سنتز پژوهی بر اساس مدل روبرتس [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1401]