خ

  • خدادادی.عباس آینده پژوهی شایستگی های استراتژیک مدیران آموزش و توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه سازمان تأمین اجتماعی) [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1403]
  • خرازی.سید کمال عوامل سازمانی زمینه¬ساز انتقال یادگیری به محیط کار (مطالعه موردی؛ شرکت ملي گاز ايران) [ دوره3, شماره 9 - تابستان سال 1395]
  • خرازی.سیدکمال شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1393]
  • خراسانی.اباصلت واکاوی اقدامات منتور و منتی در منتورینگ اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام دانشگاه‌ها: رویکردی کیفی [ دوره4, شماره 14 - پاییز سال 1396]
  • خراسانی.اباصلت شناسایی و رتبه¬بندی موانع مدرسان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [ دوره4, شماره 12 - بهار سال 1396]
  • خراسانی.اباصلت بررسی عوامل توسعه¬ای اثرگذار بر استقرار نظام مدیریت کیفیت سازمانی دانشگاه¬ها (با تأکید بر توسعه منابع انسانی) [ دوره5, شماره 18 - پاییز سال 1397]
  • خراسانی.اباصلت بررسی تأثیر آموزش‌های ضمن خدمت بر ابعاد توانمندسازی منابع انسانی [ دوره3, شماره 9 - تابستان سال 1395]
  • خراسانی.اباصلت شناسایی نتایج و کارکردهای ابزارهای وب 2.0 در توسعه حرفه‌ای کارکنان (آموزش عالی و مداوم) [ دوره6, شماره 23 - زمستان سال 1398]
  • خراسانی.اباصلت طراحی و اعتباریابی مدلی برای تدوین برنامه توسعه فردی(IDP) در بانک انصار [ دوره6, شماره 20 - بهار سال 1398]
  • خراسانی.اباصلت تحلیل عملکرد مدیریت منابع انسانی در شناسایی و رفع نیازهای توسعه حرفه ای اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه شهید بهشتی [ دوره6, شماره 22 - پاییز سال 1398]
  • خراسانی.اباصلت اعتباریابی مدل تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران [ دوره3, شماره 8 - بهار سال 1395]
  • خراسانی.اباصلت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مربیگری در سازمان‌ها با رویکرد فراترکیب: ارائه یک الگو [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1399]
  • خراسانی.اباصلت آسیب شناسی نظام آموزش منابع انسانی در آموزش عالی: تدوین و اعتباریابی یک الگو [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1400]
  • خراسانی.اباصلت بررسی تأثیر ویديوی تعاملی بر میزان مشارکت یادگیرندگان به تفکیک سبک یادگیری آن‌ها [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1400]
  • خراسانی.اباصلت مطالعه اثربخشی دوره‌های مجازی بالندگی هیأت علمی دانشگاه‌ها بر اساس اصول علم تعلیم و تربیت [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1402]
  • خراسانی.اباصلت ارائه الگوی خودتوسعه‌ای رهبران: سنتزپژوهی پژوهش‌ها [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1400]
  • خراسانی.اباصلت مدل BOM؛ طراحی و عرضه خدمات یادگیری مبتنی بر امکانات رایانش ابری توسط ارائه‌دهندگان خدمات یادگیری [ دوره5, شماره 17 - تابستان سال 1397]
  • خراسانی.اباصلت طراحی الگوی برنامه درسی بهسازی معلمان دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران [ دوره9, شماره 32 - بهار سال 1401]
  • خراسانی.اباصلت تدوین الگوی تراز جهانی توسعه مدیران شرکت ملی نفت ایران [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1401]
  • خراسانی.اباصلت نیازسنجی آموزشی پرستاران مراکز درمانی مرتبط با فر‌آیند انتقال خون [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1403]
  • خراسانی.ابوطالب نیازسنجی آموزشی و شناسایی مهارت‌های حسابرسان مستقل ؛ مدیران مالی و تحلیل‏گران مالی ایران بر اساس مدل کاتز [ دوره4, شماره 13 - تابستان سال 1396]
  • خسروی.پرستو ارائه الگوی آموزش حرفه ای کارکنان (مورد مطالعه: شرکت آژند قشم) [ دوره8, شماره 29 - تابستان سال 1400]
  • خلج قاسم آبادی.محمد بررسی نقش تداوم یادگیری الکترونیکی بر توسعه حرفه‌ای: یک مطالعه موردی از صنعت تلکام [ دوره6, شماره 20 - بهار سال 1398]
  • خلخالی.علی ارائه مدل جامع مدیریت آموزش، جهت ارتقاء بهره‌وری مدیران و کارکنان صنعت چاپ و نشر بانک ملّی ایران [ دوره4, شماره 15 - زمستان سال 1396]
  • خلخالی.علی کاربست مفاهیم دانش مدیریت آموزشی در سیستم‌هـای غیرآموزشی (مورد مطالعه: صنعت چاپ و نشر ایران) [ دوره5, شماره 17 - تابستان سال 1397]
  • خلیجیان. صدف بررسی اثر بخشی آموزش شغلی مبتنی بر داستان سرایی دیجیتال بر انطباق پذیری شغلی و خودکارآمدی کارکنان [ دوره11, شماره 41 - تابستان سال 1403]
  • خلیل نژاد.شهرام نقش مدیریت دانش در توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 4 تهران) [ دوره3, شماره 9 - تابستان سال 1395]
  • خندان علمداری.صابر شناسایی و مدلیابی عوامل موثر بر مدیریت دانش در سازمان¬های نظام مهندسی مبتنی بر رهیافت ترکیبی تحلیل مضمون و حداقل مربعات جزئی [ دوره11, شماره 40 - بهار سال 1403]
  • خنیفر.حسین طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های مدیران ایرانی اسلامی در سازمان‌های دولتی : پژوهشی کیفی در آموزش و پرورش [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1400]
  • خنیفر.حسین مدیران عالی آموزش و پرورش: شناسایی شایستگی ها و توانمندی های مورد نیاز و ارائه مدلی برای سنجش و ارزیابی شایستگی ها [ دوره7, شماره 24 - بهار سال 1399]
  • خواجه وندی.قاسم شناسایی شاخص‌های کلیدی تأثیرگذار بر نیازسنجی آموزشی با رویکرد تحقق استراتژی‌های سازمان با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1400]
  • خورسندی طاسکوه.علی الگوی مفهومی توسعه وتکامل دانشگاه سازمانی [ دوره6, شماره 23 - زمستان سال 1398]
  • خورسندی طاسکوه.علی ارائه چارچوب توسعه حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1400]
  • خورشیدی.عباس طراحی و اعتباربخشی الگوی بالندگی اعضای هیئت‌علمی [ دوره9, شماره 33 - تابستان سال 1401]
  • خوشحال.فاطمه ارائه الگوی توانمند سازی کارکنان نظام اداری برمبنای مولفه های هوشمندی سازمانی و روابط میان فردی سازمانی ( مورد مطالعه صنعت برق استان سیستان و بلوچستان) [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1402]
  • خیاطیان.محمدصادق ارائه الگوی خودتوسعه‌ای رهبران: سنتزپژوهی پژوهش‌ها [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1400]
  • خیراندیش.مهدی بررسی عوامل مؤثر بر تسهیل انتقال آموزش به محل کار از منظر محیط سازمانی [ دوره3, شماره 11 - زمستان سال 1395]